21 November 2008

be lo ve d

tio minusgrader och det är så underbaaa-aaa-aaa-aaart med vintersnön att jag nästan kunde spricka av lycka. det var alldeles jätteokej att gå hem från jobbet idag och titta tusenlänge på alla frostiga träd och andas in all frostig luft i lungorna och frysa om tårna och nästippen lite grann. och jag kände för att röka en cigarett när jag kom hem, så jag kilade och köpte till ljusgrönt och stod på balkongen och njöt i all evighet... ibland krävs det bara så lite. och det är en bra och kännbar motsats till de där kvällarna då man kunde gråta ihjäl sig för att allt är så mycket svårare än det egentligen är. då allt är så himla bra egentligen.

och prinsen är ju trots allt det bästa som finns. och det allra bästa är att han vill vara med mig. TÄNK. med mig!


1 comment: