29 March 2009

nice weekend

efter en ganska konstig kväll, fem minuter hit och en halv timme dit och så jävla mycket skratt att jag kunde klassas som ett vrak idag... alltså. vi blev kvar på sleepover hos bastuägarna, kom oss i säng runt fyra och vaknade halv åtta. ingen vet ifall chaffisen var redo att sätta sig i ratten, men det gjorde han ändå, och vi hämtade frukost och körde raka vägen hem till våra katter som sovit ensamma och som jag tyckte jättesynd om. sen ställde vi om klockan, och jag är besviken över att helgen är over and gone och att jobbet väntar om några timmar. fy.

iallafall:

detta är gårdagens gudomliga caféfika.
min tårta med chokladbotten och choklad/vitchokladmousse,
samt min icetea som var gjord av te, vichy & is, smaksatt med kokos.
NI SKA VETA ATT DET VAR GOTT.

idag har varit den ultimata pyjamasdagen.

No comments:

Post a Comment